انارسرخ

ذهن نویس

انارسرخ

ذهن نویس

درباره بلاگ

سلام.

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۲ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۶ - Nαrgєѕ 🌱
    XD
۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۶:۵۳

کجایی دوست من؟

سلام.

نمیدونم بیان چطوریه.

ما توی بلاگفا درمورد همه چیز مینویسیم.

درمورد کارای روزمره ،درد جسمی،درد روحی...

فکر میکنم اینجا فقط باید چیزای علمی و اینا نوشت.

برا همین راحت نیستم.

 

 

بلاگفا خیلی خوب بود،خیلی.

به قول خودم راحت بودم میتونستم پامو دراز کنم.laugh

بلاگفا!...

استیکرای مسخره دوست داشتنی!

کجایین؟؟crying

من دلم استیکر گریه تورو میخواد😭

هئی....

به امید دیدار مجدد

دوست دارت:

انار

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۰
انار سرخ

نظرات  (۶)

۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۷:۰۸ علیرضا آهنی

هرچی دلت خواست بنویس 😃

پاسخ:
ممنون و متشکر

۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۷:۱۰ ستاره میم

هعییی

اره بلاگفا خیلی خوب بود...راحت و سریع... اینجا یه جوریه

 

پاسخ:
الهی بگردم تو هم بلاگفایی بودی؟
آدرس بده

۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۷:۱۵ علیرضا آهنی

من قبلا بلاگفا می نوشتم ، اون موقع برای منم بیان جالب نبود.

بعدا چندین دوست پیدا کردم و بهتر شد.

اگه میخوای شبیه بلاگفا بشه ادیتورش ادیتور سومی رو انتخاب کن.

پاسخ:
ادیتور دیگه چی چیه؟؟
😁
۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۸:۱۳ علیرضا آهنی

همون جایی که پستت رو مینویسی.

از منوی کناری ، بخش تنظیمات ، تنظیمات مرکز مدیریت رو انتخاب کن. بعد از بخش ارسال مطلب گزینه ویرایشگر TinyMCE به صورت کامل  رو انتخاب کن. و ذخیره کن همین (:

پاسخ:
آها ممنون.
فقط الان کجاش شبیه بلاگفا شد؟؟
۱۰ مهر ۹۹ ، ۱۹:۳۰ علیرضا آهنی

من البته ۳ سالی میشه با بلاگفا کار نکردم . قبلا که ویرایشگر قبلیش این بود.

پاسخ:
من تقریبا۸ ساله وبلاگ دارم.

۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۵:۵۴ ستاره میم

آدرسمو میخواستم عوض کنم و وبلاگ چدیدی بسازم که تمام امیدم نا امید شد...هعییییییییییییی

 

پاسخ:
یه لحظه درست شده بود باز خراب شد امروز😞

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی